Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 11 juli 2012

Hus & 30 årsmiddag

Hello hello :)

Idag har vi varit och tittat på vårat hus, känns så fantastiskt bra och så kul! M var med för första gången och såg det, och han var nöjd med sitt rum och allt :)
Vi köpte även på oss lite som behövs såsom gräsklippare, krattor, spadar etc etc, vi insåg att vi har både svarta vinbär, röda vinbär och hallon i trädgården :D vi har blombuskar, rabatter, gräsmattor, vi har källare och allt! Nu vill jag bara flytta känner jag så alla kan komma och hälsa på och dricka whiskey med oss framför vår öppna spis :)

Laddar även inför min 30 årsmiddag på lördag, ska bli så kul att fira med de som tackat ja, några kunde tyvärr inte komma och vissa har inte svarat. Konstigt, men jag antar att det glömt :( Ja ja, de får väl komma och hälsa på i vårat hus sen :)

Nu ska vi äta bakpotatis med goda röror och sen blire jordgubbar och solen lyser. Kan det bli bättre?
Pussis på er alla

2 kommentarer: