Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 16 november 2012

Aktiva val

Idag gör jag ett par aktiva val, jag har aktivt valt att avaktivera mig på Fejjan för ett tag. Det är för mycket tjafs och jag varken vill eller orkar med detta längre. Svartsjukedraman, missförstånd, chattar med andra människor, aldrig kunna skriva vad man känner och tycker samt arga samtal. Jag orkar inte med det mer. F avaktiverade sig först, så visst, kanske härmas jag. Eller så hann han bara före.
Jag tänker också göra ett aktivt val att lägga ner denna blogg. Den har varit rolig att ha, lite att fly till den ibland och skriva av mig, men nu ryker den med.
Tanken med denna blogg var att jag skulle ha en portal där jag fick vara ifred, skriva vad jag ville utan att någon visste vem jag var. Allt eftersom tiden gick lämnade jag ändå ut adressen och några av mina vänner läser idag denna blogg. Det gör mig även begränsad här vad jag kan och inte kan dela med mig av.
Jag behöver ett andningshål, där jag kan skriva vad jag vill utan att behöva tänka på konsekvenserna. Behöver få skriva av mig allt som hänt de senaste två åren och det som händer just nu, det som kommer hända. Så tyvärr mina vänner, jag lämnar er kvar här :)
Men vi ses ju i det riktigt livet istället, eller som det heter på dataspråk IRL ;)

Mr H, jag har länge varit avundsjuk på dig och din blogg, hur du kan skriva och uttrycka dig om allt du hatar, gillar, sex, tankar etc.Jag hoppas att jag kan skapa något liknande för mig själv, behöver det jag med kan jag tro. Vill du ha min nya adress så maila mig :)

Hej då på er alla

1 kommentar:

  1. Förstår ditt val. Mailar dig om den nya adressen efter jag har kräkts pga 3 dagars konferens/julfest. Mår bajskorv idag.

    SvaraRadera