Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 1 november 2012

Dag 18 - lika tufft idag, men inte lika ensamt

Träningen stod still igår, det går inte att hinna med när man har såna här dagar :( plus att mina föräldrar varit hos oss och passat barn sen i tisdags, såg dem knappt i tisdags kväll, lämnade huset innan alla gått upp och gjorde samma i morse (se gick upp kl 4:30) så kände igår att jag var tvungen att faktiskt ägna dem tid. Kom hem kl 19 och stack kl 7 på morgonen, försökte somna kl 22 efter att ha pratat med dem i tre timmar, men det gick ju inte. F kom hem kl 23 från en middag och väckte mig, klockan ringde kl 4 och jag gick som sagt upp kl 4:30...... Om jag orkar så ska jag försöka träna ikväll, annars får det bli imorgon - ligger då 7 dgr back :( nu är det ju redan 6 dgr och det känns lite tröstlöst. Går dock överallt, inga hissar eller liknande, enda färdmedlet är tåget för att ta mig till Sthlm eller bilen för att ta mig till kunderna. Allt annat rör jag på mig, tänker på kaloriintaget och sänkt det lite med så det ska passa det jag gör av med.
Snart helg, det håller mig uppe..
Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar