Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 4 november 2012

Dag 21 - toalettrenovering, trädgårdsarbete och snart gymet

Hej på er då :) orkar inte med någon större uppdatering idag *sorry*, men lämnar ett par foton från gårdagens sista renovering av toalett nr 1 av 3. Äntligen klar! Så skönt och så fin den blev :) Får se  hur många foton jag lägger upp, är så glad att de är klart att jag skulle kunna lägga upp alla 104 bilder ;) Idag stod det trädgårdsarbete på schemat, så jag klippte ner buskar/träd, krattade, fyllde kompostgallret till bredden och resten av skräpet i säckar. Nu är det bara 6 stycken, stora, svarta säckar som måste slängas + lite annat. F grävde upp det som ska bli vårt trädgårdsland nästa år och M sprang runt och hjälpte oss både med en det ena, än det andra :) Nu stack de precis iväg på simträningen, så jag ska sätta mig i bilen och ta mig iväg jag med för dagens träning. Skippade vilan igår och körde yoga istället - det är ju en typ av vila och man får lite träning samtidigt. Perfekt :) Nu är 75% gjort, får se om det gett något resultat om en vecka (ska ju köra en vecka extra, men kul att se ändå). Trots stressiga veckor, inte helt fullt koll på passen, men med försök att hålla kaloriintaget så hoppas jag det gett något åtminstone!
Här kommer fotona, kram på er alla :)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar