Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 2 september 2011

Ett (fusk...) EFIT inlägg

Ja alltså, jag somnade ju igår med... Men jag kämpade verkligen med att få ett foto i timmen igår så nu tänker jag göra ett EFIT inlägg i efterhand! Kanske inte räknas, men jag försöker iallafall. Och om det inte räknas, får jag göra om det på lördag igen :) Men nu börjar vi!

Kl 06:00 God morgon världen (Kungsholmen, Sthlm)

Kl 07:00 frukost a la lillebror ;) Min frukost hemma ser lite annorlunda ut

Kl. 08:00 Jobba, jobba, jobba

Kl. 09:00 mäklaren och skriva på de sista papprena för lghtsförsäljningen

Kl. 10:00 på väg tillbaka till kontoret, utan lght och lån för första gången på 10 år :)

KL. 11:00 Jobba, jobba, jobba

Kl. 12:00 tandläkaren och hämta ut bettskenan för 3 600:-...

Kl. 13:00 hann äta upp lunchen och dricka upp kaffet innan jag tog kortet... Men iallafall, lunch (åt kyckling med röd curry och kokosmjölk med ris till)

Kl 14:00 Jobba, jobba, jobba

Kl. 15:00 på väg mot centralen och tåget hem

Kl 16:00 på tåget hem

Kl 17:00 fortfarande på tåget hem fast nu ösregnar det!

Kl 18:00 sushihämtning - middag, ingen orkade laga mat ;)

Kl 19:00 champagnen på kylning, här ska firas lghtsförsäljning!

Kl 20:00 ser på tv, packar upp kartonger, jobbar och väntar på champagnen

Kl 21:00 + 22:00 massa champagnedrickande och skålande och en dusch på det (foto tas ej i duschen :P)

Kl 23:00 sääääängen, God natt


Så där då, det var min gårdag i foton, måste jobba nu men skriver ett inlägg för idag sen.
Pussiluss på er alla :)

4 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha samma påslakan som vi har. Skillnaden är att dina ser strukna ut :D. Men jag tror vi har konstaterat det förut, du och jag.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha oh nej å nej inte strukna, men visst har vi likadana ;). Men de ÄR verkligen himla svåra och få raka, förstår inte varför...

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt att läsa, tack för ditt inlägg! Åh, lider lite med dig ang. bettskenan. Har själv haft i typ 15 år men har kastat den åt helvete nu. Inte för att låta negativ eller så, men äh, jag hatade den, haha ;-)

    SvaraRadera
  4. Ja inte är de sköna inte :S hade en förut när jag var runt 20 år, men den använde jag nästan aldrig! Denna var däremot helt okej, fick den ju igår och den satt kvar i morse, hade inte pillat ut den med tungan som jag gjorde med den förra. Vet inte om tandläkaren är bra eller om man bara vänjer sig :). Jättekul idé för övrigt med såna här inlägg, när man sedan läser dem själv inser man att det är rätt kul att få följa med i någons vardag och få se det med! Toppen kul initiativ :)

    SvaraRadera