Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 12 september 2011

Göteborg

Japp där befinner jag mig idag, kom ner vid kl 14 tiden och då ställdes mina möten in, tjihoo! Väl på hotellet så var det bara att slå upp datorn, men då fungerade inte internetet så sprang runt i strumplästen i hotellet och sökte anslutning, fast dosan satt precis utanför mitt fönster tydligen.... Igång fick jag det dock och sedan var det ett himskans mailande fram till kl 17:05, sen gick nog alla hem för då dog all mailkonversering :). Har nu precis ätit en himla massa kolhydrater, pastasallad med typ bara pasta och en fralla med ost och skinka. Tänkte jag skulle ta mig i kragen och gå till gymet sen, men måste ju bara vila först ;). Av någon anledning så känns denna resa inte så tuff, känns mer som "semester", fast det är jobb! Helt själv i Gbg, kollegorna kommer ner imorgon och då ska vi äta middag ute kl 19. Så ingen som man måste umgås med eller vara social med, jag kan verkligen bara ligga här på rummet, svara i telefonen om jag vill och göra vad jag vill. Feels wonderful actually...
Ska ta min iPad nu, lägga mig på sängen och utnyttja det fantastiska Voddler till att se på ännu en meningslös film ;).
Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar