Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 19 september 2011

Förlåt mig!

Känner mig så himla dum att jag inte uppdaterat här bättre, men det har varit en vecka fylld med massa saker som gjort att jag bara inte orkat eller haft energi helt enkelt. Ska försöka att bli bättre då jag inser att ni är en del som följer mig! Kul :)
Hur som, helgen förflöt med tjejkompis helg innehållandes promenader, lunch och lite öl på stan, shopping :D, god mat och sen utgång på lördagen. Men håller helt med min käre pojkvän, man känner av att man börjar bli äldre och "tråkig" för inte är det kul att gå ut längre, eller är det bara för att man har fast sällskap som man inte längre ser det roliga i utgångar?
Är nu i Sthlm tills på onsdag och sedan får jag åka hem, förhoppningsvis har F´s födelsedagspresent från mig och M kommit då så jag kan fixa med det medan han är på jobbet och slå in och greja. Köpa presenter till en vuxen ihop med ett barn är svårt, kanske borde man involvera mer? Men jag frågade vad F ville ha från oss så jag köper ju det han vill ha och M sa att han ville köpa det som pappa ville ha och det gör jag ju med. Huvudsaken är väl att M vet vad det är när vi ger det. Eller? Bajs för att inte vet hur man ska göra ibland :)
Men min present till F är helt klar, tåg bokat, hotell bokat och en till sak bokad som jag inte tänker skriva här, OM han skulle råka läsa, vilket han inte gör, men OM. :)
Måste jobba nu, pussiluss på er alla

2 kommentarer: