Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 29 september 2011

Snart helg :)

Sitter och jobbar febrilt, allt ska bli klart innan helgen.
Åt lunch igår med min faster i hennes hemstad, aldrig gjort det någonsin så det kändes speciellt och bra! Vi pratade i nästan två timmar och jag kände att man äntligen börjar komma sina släktingar nära. Det kändes bättre än vad jag trodde det skulle.
Var och tittade på hus igår, helt underbart litet hus men tyvärr för litet för oss, hoppas man på tillökning så gör man :)
Ikväll blir det till att baka sockerkaka som ska bli tårta för imorgon är det F´s födelsedag :)
Har nästan gjort klart allt, ska bara slå in hans present från M och mig och sedan ta fram lite SL tider, packa väskan och sen är det bara fullt ös som gäller!
Jag är glad och jag tror jag börjar bli lycklig!
Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar