Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 1 september 2011

PYSSEL!!!!!!!!!!

Har suttit och funderat länge nu på vad för slags pyssel jag ska ge mig på, har hitills bara lyckats måla om en byrå, klä om en pall och göra en tavla av ett tyg de senaste två veckorna, men nu då?
I och med att det är min sambo som har barn och inte jag, så är det mest han som fixar med M´s saker. Inte det att jag inte får vara med! Självklart får jag det, men F vet bäst vad M gillar, oftast när jag gör nåt får jag bara höra att "jag gillar inte det där". Inte för att jag och M inte går bra ihop, men han och hans pappa har liksom hittat en rytm där de fungerar och de vet vad den andra gillar :) Dessutom är 7 åriga pojkar svårare att pyssla till än min 2 åriga underbara systerdotter! Hmm nu när jag skrev det så kom jag på det! Kanske ska pyssla ihop nåt till henne, hon skulle bli tokglad om hon fick nåt glittrigt och häftigt att pilla runt med. :)
Hmm sen ska jag faktiskt ge mig på lite bak i helgen tänkte jag, länge sen jag bakade nu, men amerikanske muffins kan det nog bli, förutom att jag ska rensa balkongen och lägga golv där, rensa 6 flyttkartonger och köpa nya kartonger och flytta över sakerna dit som ska vara kvar, placera ut en skohylla, plantera om lite växter som inte kan stå ute längre och försöka rensa bland mina kläder. Kanske inte har så lite att göra ändå?
Ja ja, ska gå till mäklaren om en kvart, ska vara där kl 9 och sedan är det done and done...
Ska försöka att skriva lite mer om träning och kost sen när jag kommit igång ordentligt igen, just nu är det bara Tjejmilen på lördag som hägrar, efter det blir det styrka igen för min del, fast kommer inte släppa springandet nu, äntligen fått lite flås ju. Är även inne på min 9e månad som nikotinfri - helt utan hjälpmedel! :D Den 22a december firar jag ett år som nikotinfri - designerväska going my way ;)

Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar