Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 2 september 2011

Ont om intressanta överskrifter känner jag

Men har ju lovat ett inlägg så här kommer det :)
Hmm har tvättat, jobbat, lunchat på stan med Anna, jobbat igen, köpt flyttlådor, tränat på F&S och nu precis ätit en hemgjord hamburgare och majskolv bredvid. Dricker en folköl faktiskt med.... Egentligen kanske man inte borde, men äh, fredag? Ska ju springa imorgon, varit oerhört taggad inför det så hoppas på att det håller i sig imorgon med. Mitt första lopp så går detta vägen så satsar jag på halvmaran nästa år. Marathon kommer jag aldrig springa, inte min grej, men halvmaran absolut! Tror jag skulle känna mig mäkta stolt över mig själv om jag klarade av det. :)
Nä, ska duscha, krypa in i min morgonrock och mysa ner mig i soffan, upp kl 6 imorgon, IGEN!!! PÅ EN LÖRDAG!!!! Får hoppas det är värt det ;)
Pussiluss på er alla

2 kommentarer: