Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 5 september 2011

Nej usch

Vet ni vad, idag är jag depp... Jag tänker för mycket och fokuserar på fel saker. Varför har jag så svårt att sätta mig själv främst! Jag förstår det bara inte, varför jag tror så lite om mig själv, varför gör jag det? Varför är jag inte glad av mig och inser att jag duger som jag är. Varför är allt och allting en konkurrent? Jag går under såna här dagar. Ja, jag kan vara så här ibland... Tyvärr! Tycker det är så otroligt jobbigt. MEN nu ska jag ta tag i mig själv, äta lunch med en kollega och i eftermiddag försöka reda ut varför saker blir som dom blir ibland.
Jag är trött på de här svackorna, jag vill vara viktigast för mig själv, jag vill inte att vad andra tycker ska vara viktigast för mig! Jag måste bli stark i mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar