Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 27 september 2011

På tåget hem

Hann med idag med he he, men usch vad folk det är på tunnelbana etc vid den här tiden på dygnet! Man glömmer bort det när man bott i Sthlm och inte behövt åka tunnelbana... Jag saknar mitt Sthlm, jag erkänner det! Inte bara för tbanan men jag hör liksom hemma här känns det som, men det kanske bara är för att man inte vant sig vid sina nya hemort riktigt ännu.
Ja ja idag ska det bakas igen, gjorde ju kolakakor i lördags, i söndags blev det 20 vaniljbullar och 25 kardemummabullar. Idag blir det sockerkaksbottnar till F's tårtor, en på fredag och en på söndag :).
Haft en bra vecka hitills och jag hoppas det håller sig så. Powerwalk imorse, imorgon blir det förhoppningsvis gymet, torsdag springa och sen simma på söndag.
Fredag till lördag är vi i Sthlm o härjar, ska bo på hotell o grejer, längtar!
Nu ska jag försöka sova lite :).
Pussiluss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar