Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 6 september 2011

Hemma och gör ett kvällsinlägg

Hmm undrar om min magkatarr försöker göra sig hörd? Mår dåligt så fort jag äter något, och när jag äter så är jag vrålhungrig och äter i ultrarapid. Fick heller inte behålla maten idag utan allt jag stoppade i mig försvann ut igen, sorry att jag skriver det i bloggen, men faktiskt så ingår det ju i min vardag med! Hur som, tänkte ta ett par 3 km nu, men jag har ont i magen... Fast om jag inte sticker ut så kommer jag tycka att jag är så sämst som inte stack ut... Hmm, i-landsproblem I know, men sådana finns det plats med för i mitt liv med :)
Kanske skulle göra så här, bara för att lätta mitt dåliga samvete.
Jag vilar idag, springer imorgon, vilar på torsdag, springer fredag kväll, vilar lördag och springer på söndag. Då har jag ju varit ute tre ggr denna vecka, vad säger ni? :)
Annars så har det varit en helt okej dag, varit i Västerås och jobbat, tog en lunch med Marina, diskuterade förhållanden, jobb och annat som enligt oss är viktigt :). Rolig historia hur vi lärde känna varann och hur vi sedan sågs igen och blev vänner. Helt otippat, men en av de bästa dagarna i mitt liv.
Har nästan bara såna upplevelser när det gäller vänner, och alla börjar på M med :)
Maria -. vi träffades i tvättstugan
Marina . genom en gammal internetdejt som var kompis med hennes dåvarande, firade nyår ihop 2007-2008, sågs på en lunch i Vässan 2009 och därefter oskiljaktiga
Magda - firade Valborg med henne i Uppsala efter att ha snackat några ggr på föreläsningarna, kände henne knappt men hon sa bara "mi casa e su casa" och sen var vi bara vänner och jag älskar henne! :D
Hmm sen har jag självklart massa andra fina fina fina och underbara vänner och jag är glad över alla ni :)
Nej, nu ska jag se på Idol, pussiluss på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar