Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 19 juni 2012

Inget roligt inlägg idag

Jag är ledsen, men idag blir det ett högst tråkigt och kanske ett något överdrivet inlägg, men jag bara känner så här just nu. Kan vara för att jag är känslomänniska, kan vara för att det är så...
Men jag bara faller, faller hejdlöst och kan inte stoppa fallet.
Allt som sker runt mig känns orättvist och jag känner mig ensam, lämnad och frustrerad.
Som om jag inte räknas, eller det jag tycker räknas eller som om det jag säger inte är viktigt.
Självklart är det inte så, tror jag (?), ibland, när det är så här, då vet jag inte.
Just nu, bara nu och idag, inte alla dagar, har jag lust att bara skrika rakt ut, slå på saker och vara allmänt vidrig och elak.
Är ju inte sådan egentligen, är ganska snäll och lugn...
Men när detta kommer, så kommer det som en stor stark tsunamivåg och det tar lång tid innan förödelsen efter den plockats upp, städats till och allting åter fungerar.
Jag slänger upp mina händer i luften, pekar fuck you till allt, tittar på allt med mina mörkmålade ögon och låter det svarta inom mig rasa ut genom dem. Låter mina känslor härja fritt och vilt.
Förhoppningsvis har allt snart bedarrat ut, för jag trivs inte med den jag blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar