Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 21 maj 2012

Men oj

Nu har jag ju inte uppdaterat igen, är så ledsen! Men fredagen tillbringades i Sthlm med min sambo, cava i solen på en balkong och middag ute. Lördag långpromenad följt av brakfrukost, Dirty Dancing på China kl 15 med familjen dagen efter med efterföljande middag och lite drinkar :). Igår promenad över hela Sthlm med koll i diverse butiker, hittade bl.a. en Star Wars Barbie och Ken :O - borde jag köpa dem tro? Lunch i Kungsan, yoghurtglass i Gallerian och en kaffe på Preem på Kungsholmen. Sen kände vi oss nöjda med vår Sthlmshelg, skruvade ner min tv som jag lånat ut, i 8 år.... Och sen bar det hemåt och VV har vi ju inte alls skött denna helg så det blev middag på Max :O igen. Somnade kl 22 rätt utmattad ;). Nästa helg blir det Gbg som intas, när vi ska vara hemma? Inte vet jag... ;) puss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar