Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 27 maj 2012

Mer hud...

Jag ogillar ju att visa hud, men idag måste jag... Känns som om mitt stjärntecken Kräfta passar här, herregud!! :O
Notera att jag även fått brännblåssor, vill inte veta hur de kommer kännas imorgon. Bränt knäna, låren och fötterna med, men bara framsidan.... Nu kan ju gissa hur kul det är med en vit baksida och en röd framsida :S

På det har jag lyckats med en till bra sak! Min sambo brukar tvinna mitt hår, wich I love!!! Ungefär som att bli kliad i håret :). Råkade skämta om det i helgen, så nu tror han att jag tycker han är fånig som gör det och tänker sluta :O jag är mycket, mycket ledsen över detta, då jag som sagt älskar det, bland det mysigaste jag vet. Hoppas han ändrar sig, kommer sakna det massor annars :(

Får blogga om helgen imorgon, nu ska jag sova så jag kan gå upp kl 4:30 igen ;). Pussiluss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar