Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 25 december 2011

Dagen efter dopparedan ;)

Å nog var det en bra julafton alltid!
Vi fick allt klart i fredags och det var inte lite grejer vi gjorde, besiktade bil, tittade hus, Anticimex, organiserade köket, griljerade skinka, tvättade, städade, spelade BingoLotto, slog in julklappar och jag gjorde Lakristkola som blev sjukt god! Fredrik sa att det var det godaste godiset på hela julen (och då ska tilläggas att vi hade säkert en 15 sorters godis, utöver kakor etc :S.
Julaftonen började kl 13 med skinkamacka och gröt, glögg med pepparkakor följde på och sedan mat efter Kalle ;). Efter det tittade jultomten in med en massa julklappar och kl 20 var det dags för de vuxna att spela Geni, jag vann inte..... ;)
Fick otroligt bra julklappar! En utekväll med middag till mig och F av mamma och pappa, ett jättefint halsband av Anders från Snö of Sweden och 1000:- i presentkort till en tatuering av Fredrik :D. Yey, nu blir det fjärilar folks :P.
Fredrik blev nöjd över sin whiskey och sin tröja, så det gjorde min kväll med :).
Nu ligger jag hör förkyld och ont i halsen som sig bör när man är ledig, men Alvedon, here I come! Jag tänker inte bli sjuk för om 9 dgr åker vi till Teneriffa. :D :D :D :D
Nä, dags att vara social, Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar