Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 21 december 2011

Pain :S

Hade en superbra dag igår, festade loss på kvällen med kollegorna på vår julfest, fick boka in lite pengar och ja, det var en bra dag.
Vaknar upp idag med en djävulusisk smärta i ländryggen. Hela svanken känns som en enda stor smärttavla och det är som om det pulserar ondska genom mina blodsvener. AJ FAN!

Känner mig dessutom tjock och äcklig idag, jag har ju mina dagar... Klämde på magen, tittade på låren, på armarna och sen ville jag bara gråta.
Efter Teneriffa så ÄR det hårdkörning som gäller ang gymet, maten tycker jag att jag äter bra så det struntar jag i, men gymet måste komma igång.
Går tillbaka till styrka igen och en fyra pass i veckan måste jag få ihop!
Ett benpass, ett överkroppspass och två löppass i veckan, ska det vara så svårt?
Wish me luck!

Pussiluss på er alla

2 kommentarer:

  1. Mmmm, du är ju verkligen en liten tjockis 8). Jag vet hur det känns men du är lite hård mot dig själv. Säg som Lill-Fisan "kaka?".

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha ha har jag sagt att jag älskar Lill-Fisan ;). Kan nästan se och höra henne, "kaka?" ha ha Gud så sött! :)

    SvaraRadera