Tåg, iPhone, suddigt, jag

lördag 10 december 2011

Lööööördag

shit pommes vilken härlig fredag jag hade! jobb först, sedan en lång promenad in till stan, shoppade upp 2000 kronor... :S (inte så smart så här inför jul men men), hemåt igen, laddat med vin, popcorn, nagellack i glitter, ipaden och idol finalen :). Runt kl 22-23 tiden åkte jag ner till Stora Örebro (Lillas storasyster :D) för VIP öppningen, lyckades försöka tränga mig förbi kön (pinsamt) men väktarna var rätt så förstående ändå ;). In och mötte upp A och T för lite öl innan F dök upp. Jag och F hade lyckats med bedriften att få med oss blommor, i svart och rött såklart ;). A och T försvann hemåt runt kl 00 eller 01, men jag och F landade hemma vid kl 3 and I loved it! Så länge sen jag var ute och fixad, så kändes så skönt igår att få lite utgång - har saknat det.. tack A för att du smsade ner mig tidigare, det behövde jag :)

Nu dags att ta sig in till stan igen, käka lite lunch och handla de sista julklapparna till barnen, jag har sen bara en julklapp till F kvar att inhandla, men den är lätt att få tag i - hoppas jag! Den ska vara det, men bara därför kanske den säljer slut. hmmm.. ja ja, jag måste maskera den iallafall, annars kommer han lista ut det på två röda :S

Orkar inte tänka idag på hur jag skriver och stor å liten bokstav, trött ;)
Men pussiluss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar