Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 6 december 2011

Tisdag med en twist

Jag är riktigt jävla trött på den här skiten nu, fuck you!

Så där, utrensat - nu kan jag koncentrera mig på bra saker :)
Lyssnar på ljudklippet Katla och indiebandymatchen från P3 2009 igen, fy fasiken vad jag skrattar varje gång jag hör den hahahahahahaha. De är ju inte riktigt kloka hahahahaha

Sitter på kontoret, svårstartad idag, men ska försöka ta ett par korta samtal som förhoppningsvis innehåller lite pengar. Ser överlag bra ut för mig, men nu har jag fått min individuella budget, vilket innebär att jag vet hur mycket jag behöver ha in för att hamna på 50% innan januari och det enda jag kan säga är väl.. Kämpa!

Har inget dagens ilandsproblem idag, är dock frågsam:
VARFÖR frågar folk en vad man vill och vad man tycker, OM de ändå sedan innan bestämt hur saker och ting ska vara? Då är det väl för faan ingen idé att fråga eftersom man uppenbarligen inte bryr sig. Idiotism!

Pussiluss på er

2 kommentarer: