Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 11 september 2012

Åtta saker jag aldrig skulle göra

Sofia, utmaningen antagen :D ;)

1. Äta sniglar, har aldrig haft någon längtan att göra det och kommer aldrig göra det
2. Äta insekter, min sambo vill testa det bara för att. Jag tycker det är onödigt, insekter må vara nyttigt, men jag äter hellre en nyttig gröt då eller liknande. (burr...)
3. Ha en kopläd eller liknande som matta, bland det fulaste jag vet. Tror säkert att en del av er som läser min blogg tycker det är snyggt, klankar inte ner på det! Jag har bara aldrig gillat det och kommer aldrig gilla det.
4. Ha på mig för korta eller för tajta kläder, jag är en storlek medium alt stl 38a eller 40a. Kommer aldrig vara en small eller en 36a. Så är det bara!
5. Trycka ner andra, prata skit om andra eller liknande för att må bra själv. What goes around, comes around och dessutom tror jag på att om du gör gott, som kommer goda saker i din väg.
6. Överge mina ideal och det jag tror på, vill inte vara en "kappvändare". Det här är jag och jag måste trivas med mig själv och de val jag gör.
7. Jobba bara för att tjäna pengar och bli snuskigt rik. Jag jobbar för att få pengar så jag kan betala mitt boende, åka på semester ibland, men mest för att få en sån problemfri vardag som möjligt, så jag kan umgås med min familj. Pengar är inte lycka, men de kan underlätta ens liv. Gäller bara att prioritera tiden rätt och inte jobba jämt.
8. Banta sönder mig själv/svälta mig själv. Jag gillar rödvin, choklad, popcorn, muffins, bullar etc etc, finns ingen anledning att byta ut det och min kvinnliga kropp mot en söndermärglad kropp. Nej fram för mer nyttig mat, bra träning och en sund livsstil istället!

2 kommentarer: