Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 2 september 2012

Helgen och flytt

Så där då, internet inkopplat och normaliteten är tillbaka i vår familj. Dvs F sitter i en fåtölj med sin dator och bloggar, och jag sitter med min dator vid bordet och bloggar. Dagens samhälles kommunikation ;) Vi får väl fejsbooka varann om vi vill något.
Men å andra sidan så är det ganska så skönt. Har varit en ganska lång helg med en flytt som startade i onsdag kväll och som avslutas helt ikväll.
Igår kom de sista grejerna hit, men de sista gästerna åkte i morse och just nu är det flyttstädning i vår lägenhet. Känns inte klart förrän det är gjort.
Fast köket är upplockat redan, toaletten är upplockad och man kan sova i sovrummen, så halvklart känns det rent så. Dock vill man ju fixa masssor, ska börja med M´s rum, sen blir det vårt rum och sen de två små toaletterna samt badkaret. Den stora toaletten med dusch känns okej som den är :)
Är rätt trött nu dock, så ska vila lite. F vill till IKEA, men bloggar vidare så antar att jag får sitta här och vänta tills han är klar. För helt ärligt, nu ORKAR jag inte plocka mer. :)
Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar