Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 29 augusti 2012

Champagne, ostron, firande, hej dåande och ännu mer el!

Igår var det dags att fira lite, och nu kan jag äntligen prata om det :) Jag har fått nytt jobb och sagt upp mig helt enkelt :D. Skrev på de nya papprena i måndags och åkte sen direkt och sa upp mig, allt i rätt ordning :) Detta kommer bli så superbra och jag längtar verkligen efter att få sätta igång på mitt nya jobb. Kommer stortrivas känner jag. Klart man kommer sakna det som varit här och bror, eftersom han kommer jobba kvar. Men jag tror att alla har vi olika öden att och nu är det min tur att göra det jag ska göra :)
Hur som, detta firades då igår, då en av mina bästa och kanske närmaste vänner tyckte att det skulle firas. Med champagne, skaldjursplatå och vin :D Detta på ett av de bästa ställena jag nånsin varit på! Kolla in KAJPLATS 9, helt fantastiskt bra måste jag säga.
Det blev vin, champagne, ostron, hummer, krabba, kräftor, chakrtallrik m.m m.m
Dessutom så flyttar hon och hennes kille till Brasilien på onsdag, så passade på att fira det med eller ja, säga hej då kanske det mer passar att heta. :)
Idag åter i vardagen så är det fortfarande fix med elen, men fick ett riktigt bra tips gällande detta. Kolla in ENKLA ELBOLAGET, låter jättebra! Så det blir nog det, tack för tipset ;)
Måste föra över pengar med så vi kan betala huset på fredag, för det har jag ju glömt mitt i allt, det ska spacklas väggar, putsas golv, köras kartonger - well U name it!
Så, flytthelg - here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar