Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 19 augusti 2012

Rätt så lat dag och helg :)

Åkte ju till svägerskan igår. Blev en tur till Karlstad för att kika på tapeter och splash-guards. Förälskade ju mig såklart (som alla andra :P) i Boråstapeternas serie Boheme :D. Sen blev det Leklandet med barnen och sen hem. Hade handlat med mig 1 kg godis, det försvann snabbt på fyra vuxna och två barn :O. Hjälp! Men såna dagar har jag ibland, faktiskt ;). Idag lugn och ro, solen skiner, 6 km powerwalk med svägerskan - hunden fick följa med också :). En dusch och en kaffe senare så är vi redo för Me and I-klädparty hemma hos en väninna till min svägerska. Efter det blir det hem igen, packa, diska, vika tvätt, handla mat och planera veckans mat. F kommer med tåget också så ska hämta hnm, har jag tur hinner jag klämma in en löptur med ;). Pussiluss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar