Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 15 augusti 2012

Bättre idag :)

Så, då var jag på banan igen. Ni som läst de senaste dagarna, jag bara behövde få ur mig lite saker. De syftar inte på någon särskild, eller på något särskilt. De som jag pratar med "irl", vet vad det gäller. Jag hatar egentligen själv när folk ska vara så där kryptiska, men nu fick det bli så.
Internet är lite "big brother is watching you" och jag vill helt enkelt inte skriva för mycket här i. Som sen hamnar i fel händer!

Så vad har hänt denna vecka då?
Måndag: till Sthlm, fick reda på hur min jobbframtid ser ut, lunch med bror och kollegor, sprang 3,34 km på kvällen och höll ca 5:56 tempo, okej och nöjd. Kvällsmat bestod av mackor ;)

Tisdag: mest stökade undan på jobbet sådant jag inte kommer behöva, lunch med bror, däckade i två timmar när vi kom hem :O, sprang 3,87 km men på lite sämre tid. Höll egentligen 5:44 typ, men kom till en backe med trappor - gav mig efter halva. Då får man ju lite sämre tid...
Mat igår ansträngde vi oss, så det blev fläskfilé i ugn, sötpotatis grillad i ugn och en kantarell och-lökblandning till.

Lyckats undvika vetemjöl ganska bra denna vecka, ja förutom hårdbrödet i måndags och en msk som var med sötpotatisen. Är ju allergisk, för er som inte vet.

Har även fått Brikanyl mot ansträgningsastma - ger effekt!

Nu MÅSTE jag äta gröt och sen cykla till jobbet, bloggar mer senare
Pussiluss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar