Tåg, iPhone, suddigt, jag

lördag 18 augusti 2012

Helg!

Vaknade klockan 7 men insåg att,"hej, jag kan somna om!" :D Så somnade om och gick upp kvart över åtta istället ;) Har massor att göra hemma, men har lovat svägerskan att åka över. Så det blir en dag med lek och bus med hennes småtjejer, lite tapetkollande och mys skulle jag tro. Måste dock duscha och tanka bilen så jag BORDE sätta fart.
Om jag hittar nåt kul idag så lovar jag att fota och lägga upp. :)

Har kört stenhårt med kost och träning denna vecka, är egentligen sugen på att köra Shape Up grejen, eller Fitness Fighten som den heter, men ska vänta in tills Fredrik kan haka på.
Däremot så blev det VV denna vecka ihop med träning då, idag vilar jag dock både med mat och träning, men tänker ändå på vad jag äter.
Måndagen blev det ca 3,4 kms löpning + promenad och cykel till jobb, tisdag 3,9 kms löpning + cykel och promenad. Onsdag vilade jag från löpningen men cyklade 1,4 mil. Torsdag vilade jag igen men gick och cyklade ca 6-8 km. Igår blev det löpträning 4,1 km + promenader. Kör inte långa sträckor nu på löpningen, utan försöker fokusera på att öka takten och bli snabbare. Lite kan ni se på antalet kilometrar att de ändå ökar några meter hela tiden. Från 3,4-4,1. Dvs jag vill ner på 5-tempo och då måste jag försöka bli snabbare per kilometer först och inte bara känna att jag måste ligga på långdistanser.
Efter flytten hoppas jag på att yogan och coren + övrig styrka kan hinnas med igen :)

Nä nu måste jag springa!!!!!!!!!!!! Pussiluss på er alla. Och ja, självklart har VV gått bra denna vecka, över förväntan faktiskt! Klarat mig inom mina poäng varje dag utan att ta från veckobonusen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar