Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 24 augusti 2012

4 km på 23 blankt :D

Det blev resultatet för igår och jag tycker det tar sig mer och mer, eller vad säger ni? :)
Jag som var så trött innan, laddade till lite extra, hade lite ny musik i lurarna, tog ett varv jag inte tänkt och helt plötsligt stod det klart. 4 km på 23 minuter, personbästa på en fyra, innan var 23:01 visserligen ;)
Så, jag känner mig nöjd och redo för fredagsmys
Har med mig M på jobbet idag, han sitter rätt så nöjd med en popcornpåse och spelar dataspel. Känner mig som en dålig vuxen, men svårt att underhålla hnm när jag ska jobba.
Får väl kompensera med lite mys senare, prat och gos :)

Vet ni, det har hänt massor med grejer, massor med BRA grejer! Men kan inte berätta riktigt ännu, lovar att återkomma så fort det sista är på plats.

Pussiluss på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar