Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 22 augusti 2012

Ska börja skolan idag, igen, det ni! :D

Japp ni läser rätt, idag är det återigen dags för mig att sätta mig i skolbänken. Matte 2 och Na 2 är det dags att läsa upp. Känns lite pirrigt och läskigt om jag ska vara ärlig. 30 år - tänk om jag inte klarar av det! :S Och om ni undrar varför Matte 2, jag gick musik på gymnasiet och där var det inte obligatoriskt att ta denna kurs. Tyvärr!! Måste jag nog säga, ja ja, måste rusa nu om jag ska hinna. Pussiluss på er alla

4 kommentarer:

  1. Och vart kommer du hitta tiden till det om jag får fråga?

    //RB

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte, det är min största fundering ;) nej men jag insåg igår på Na2 kursen att jag måste prioritera. Så jag kommer läsa Na denna termin på distans och sen söka Ma2 kvällskurs nästa termin :) borde maila dig snart, har ju MASSOR att berätta :D

    SvaraRadera
  3. Ja du borde det, fast det är säkert min tur att maila. Men jag har inga massor att berätta.

    Jag har gjort misstaget flera gånger att ta på mig för mycket pluggande på kvällstid och det har bara slutat med att jag hoppat av...

    SvaraRadera
  4. jo lite så jag kände med... får hoppas på att Na går bra då! Shit, har inte ens beställt boken :S börjar bra inser jag. Men håll en tumme för mig :)
    Du kan väl maila ändå, berätta något jag inte vet ;)

    SvaraRadera