Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 1 augusti 2012

Resande tankar

Haft ett par ganska konstiga dagar, vet inte hur jag bättre ska beskriva dem. Allt är bra, men bara, vet inte. Jobbigt.
Natten mellan måndag till tisdag drömde jag att jag var otrogen, mådde jättedåligt och var minst sagt lättad när jag vaknade.... Igår springer jag in i en person som jag umgicks mycket med förut, men som av en hel del anledningar idag inte finns i mitt liv längre. Det var inte planerat och jag mådde mest dåligt över det, skakade i kroppen, hjärtklappning och fick inte ner maten jag beställt. Ganska lite väl mycket drama över det, men jag tyckte verkligen det var en jobbig situation.
Idag känns det dock bättre och jag hoppas det håller i sig.
Tre dagars jobb kvar, sen bröllop och sen semester igen. Hoppas nästa vecka startar bättre

Sprang 4 km på 23 min igår, det tar sig!
Alltid något mitt i allt det jobbiga :)

Pussiluss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar