Tåg, iPhone, suddigt, jag

måndag 20 augusti 2012

En liten bitter ådra..

Hmm ja det har jag nog i mig idag ;) är typ inte alls på humör, fast det är mest för att jag saknar F. Såg hnm knappt i förra veckan och så kom han hem, helt plötsligt var klockan 22 och vi var tvungna att sova.
Idag ringde min klocka obönhörligt 4:20 och jag var tvungen att gå upp och göra mig iordning.
Jag vill ju bara hem och gooooooooosa! Det är inte alls kul att vara här utan hnm :O
Jag vill hem och ha lite mer sommar, åka och bada med F och M, äta glass och grilla... Sommaren gick alldeles för fort.
Ja ja, det är den här veckan + måndag. Nästa vecka är vi båda lediga på fredagen, då flyttar vi äntligen in i vårat hus och så har vi hela helgen på oss. Ska bli grymt skönt!
Blä blä blä :)
Ja ja, ska ut och springa ikväll, håll en tumme för mig att  jag orkar hålla tempo och att jag ÄNTLIGEN tar min femma. Behöver komma upp på 7-8 km snabbt. Men inte stressa, jag vet, men aaaaah. Abstinens! OCH saknar F, massor. Jag älskar dig massoooooor F. (Han läser inte min blogg så då kan man skriva såna här inlägg :D)
Pussiluss på  er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar