Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 21 mars 2012

Det här med hus...

Den ena sidan av mig vill köpa huset, den andra sidan skriker "nej för helvete, du vet inte vad du ger dig in på!". När vet man när det är rätt? Jag blir galen! Sliter mig i håret och tänker mig själv i stycken. Har återigen tappat fokus och tappat bort mig själv. Vad ska jag göra?
Önskar att det fanns mer semester att ta ut, jag är trasig och behöver vila.

Ja ja, dags att åka tur å retur Gbg med tåg, och tågen strular jeehaa!!!!

2 kommentarer:

  1. Ja, alltså. Det är ju inte så att det är omöjligt att flytta ifrån huset om man känner att det absolut inte funkar. Varför inte give it a go?

    såklart du inte vet vad du ger dig in i, det vet man ju aldrig när man provar något nytt men ändå så provar man. Det är en del i utvecklingen sörrö!

    Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. jaa jag håller nog med dig, eller så gick tankarna igår, i värsta fall är det väl bara att sälja det sen! har hittat ett till vi ska titta på, får se :)

    SvaraRadera