Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 29 mars 2012

Tog bilen idag :D

så inget "tågande" för mig, kändes som det räckte för denna vecka. sitter på kontoret i Västerås, åkte hit idag för att få lite gjort och det fick jag, mer än normalt.
skickade iväg ett sms och kollade om min väninna hade tid med mig, hon skulle fixa naglarna på salong så är på väg dit, bättre sitta där och hänga än att åka hem och sitta själv :O
som jag tycker det är tråkigt.. blä, usch och fy!
annars då, intet nytt, vårdepression a la 100%, missar återigen min tjejträff på lördag *suck*, försöker sälja min bil, lagt om posten då de ännu inte skickar rätt och jag får betalningspåminnelser på ALLT verkligen känns det som. Ja kära vänner, just nu är det en otroligt negativ spiral, om någon vet hur man tar sig ut ur en sådan så snälla, hör av er! fan det här är det värsta jag varit med om
snart ledig ett par dgr, får hoppas det blir bättre då
nä, nu tänkte jag gå, får hoppas jag får mig ett par skratt med finfina M :)
pussiluss på er alla

2 kommentarer:

  1. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaarföööööööööööööööör taaaaaaaaaaaaaaar deeeeeeeeeeeeeeeeet såååååååååååååååååå låååååååååååååååång tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid aaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt laaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaa deeeeeeeeeeeeeeeeeen häääääääääääääääääääär siiiiiiiiiiiiiiiiiiiddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan?

    Vart har du tagit vägen förresten?

    SvaraRadera
  2. Ha ha nu är jag tillbaka :)

    SvaraRadera