Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 23 mars 2012

På tåget igen då...

Fick köpa en förstaklasssbiljett för hela 545 kronor för att komma iväg med tåget idag, hua! Det brukar aldrig vara så här fullt på tåget till storstan, så vart något förvånad måste jag väl ändå säga! :O
Å andra sidan är det ju inte fel att sitta här heller, men shit vad folk det är på tåget, det sitter hela vägen upp i trappen och säkerligen i gångarna med, det gör att jag då tycker att dessa 545 kronor var värda platsen.
Dags för syskonträff ikväll då, alla utom en är närvarande då den sista bor i NY, svårt att åka över kvällen då ;). Imorgon blir det till att fira svärmor som fyller år, så dags att sätta sig på ett tåg igen...
Önskar att jag kom ur mitt mood dock, är lite låg och får inte allt gjort som jag önskar att jag skulle fått gjort, men jag kanske får ta små steg i taget, verkar vara det enda rätta.
Ska äta lunch nu på Stureplan, känner mig nedklädd och felsminkad - hatar att känna så! Men det har blivit bättre med åren, för ett tag sen så kunde jag må så dåligt över sådana saker att jag ställde in luncher, nu är det mer att "ja ja nu är det som det är, bättre lycka nästa gång" eller tja, nåt sånt. :) Hur som gillar jag den nya känslan bättre!
Skulle behöva sälja på jobbet, känner mig usel just nu, säljer inget alls, tar på mig som fan... Kan jag inte få sälja lite till här i eftermiddag? It will make my day AND week for that matter
Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar