Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 4 mars 2012

Tyvärr inte bättre idag

Den här verkar hålla i sig, vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska bete mig. Det löser sig alltid på sikt, men det är rätt så trist när det är så här.
Ja ja, fint väder ute, kom precis hem så tog en kopp kaffe, Damernas Värld och satte mig ute i solen en stund. Brukar inte läsa konkurrerande tidningar på fritiden, utan mest i syfte att spionera på potentiella annonsörer :) Men den här fick jag på köpet när jag handlade på BodyShop i torsdags, så jag tänkte varför inte!
Det fanns ju inte mycket att läsa, men en del rolig reklam! Hittade lite klänningar och sådant som jag kan tänka mig att köpa.
Neej, jaha, usch vad kan jag mer berätta.
Har träningsvärk i hela kroppen, men vill bara träna mer. Ska väl simma idag, tror jag... M har simskola idag och då brukar vi simma, men jag är på så dåligt humör att jag inte vet om jag vill. Men samtidigt så är det sista gången på ett tag som jag kommer kunna simma eftersom jag ska tatuera mig här snart och då kan man ju inte bada eller simma på ett tag. Så ja, kanske lika bra att passa på. I-landsproblem huh...
Neej, jaha, usch - har ingen lust idag, verkar som min inledande text redan där kanske vittnar om det ;)
Vi får ses imorgon istället och hoppas att det är bättre då.
Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar