Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 28 oktober 2011

Ett till inlägg helt enkelt

Har ju bloggat så otroligt dåligt så tänkte jag måste se till att få till ett till idag innan jag lägger ner för fredagen ;). Himla massa till i den meningen.
Hade tänkt jag skulle bänka mig framför Idol ikväll, knappt sett nåt alls så ska försöka uppdatera mig så här lite på slutet ;). Vi frångick vår diet idag och åt en pizza så funderar på om jag ska sticka ut och springa innan det börjar, jag vet att det är fånigt då jag är smal, men jag har lite ångesttankar kring det där att äta och träna ibland. Och ibland bryr jag mig inte alls. Varför är det så tro?
Man tror ju att ju äldre man blir så ska man växa ifrån det där, och det gör man väl på sätt och vis, men ibland förstärks de där känslorna och man kan bara inte värja sig... Får försöka att bara andas lite och säga till mig själv att jag duger som jag är!
Alla duger vi faktiskt precis som vi är, alla har vi kvalitéer i oss som gör oss till den vi är. Det sitter inte i kläderna, utseendet eller hur smart man är.
Alla kan vi bete oss bra, vi kan skratta och gråta och vi kan välja vilka vi vill vara. Och den dagen man vågar göra det, den dagen blir man lycklig.  Så är det bara :)
Men men, nu ska jag städa undan lite, på med joggingkläderna (ändå trots mitt inlägg he he) och sen är det då Idol, vem vinner tror ni?
Pussiluss på er

2 kommentarer:

  1. Natt här. Jag har kommit på bästa idén för min polare.

    Softa.... inte för att jag gör det, men varför ska du stressa?

    Hitta lite lugn.

    RB

    SvaraRadera
  2. jag har svårt att hitta lugn för tillfället.. men tack för omtanke!

    SvaraRadera