Tåg, iPhone, suddigt, jag

lördag 29 oktober 2011

Lördag

Så där då, har skjutsat ner F till stan, han ska tävla idag i en kocktävling, håller en tumme för att han vinner! De gör först ett recept, sedan väljs de ut och så är det tre stycken som då tävlar på en mässa här i stan. Jag ska duscha och göra mig iordning nu och sedan åker jag ner, tror det börjar kl 11 så om jag är där till kl 11:30 tror jag det blir perfekt! Vi har ju bokat hotellrum ikväll med, ett DeLuxerum som har jacuzzi på rummet, he he ;). Samt att vi köpt 4 flaskor champagne, fast ska inte dricka allt såklart! Men vi ska sitta där och bubbla, klä upp oss och kanske ut på stan en sväng, sedan tillbaka, bubbla igen, äta lite parmaskinka, goda ostar, frukt och dricka champagne tills vi spricker. Låter inte som en helt fel lördagkväll eller hur ;). Måste komma ihåg att ta med lite kontanter till mässan dock, på mässan finns det massa lokala utställare och jag har redan spanat in en choklad och en lakritsmakare, samt öl, whiskey och vin. Något måste man ju kunna få köpa med sig :D
Ska möta upp lite bekanta där så ska väl sätta igång så de inte får vänta på mig, jag i ett nötskal! Alldeles för stor tidsoptimist, glad att de står ut med mig :)
Dags att gå och ja, jag joggade igår ;) Hela 3 km blev det, men å andra sidan var kl 21:30 på kvällen, så är nöjd med att jag kom ut! Imorgon blir det till att simma medan F skjutsar M till sin syster.
Pussiluss på er alla

2 kommentarer: