Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 19 oktober 2011

Mittimellandag

Så konstigt, egentligen har jag en bra dag, varit och lunchat med en vän, sitter och väntar på en order och tjaa, allt är helt okej. Men så kommer det där, det som sticker mig i ögonen, det bara smäller till och så förmörkas allt annat som är bra idag. Allting blir bara fel! Jag passar inte in, jag är en extraperson, någon annan har redan varit här och jag får inte plats. Visst är jag okej, inget fel med mig, bara det att jag var inte först. Och jag vet att det är fel att tänka så, men jag kan bara inte sluta ibland och så blir jag ledsen. Inte arg, egentligen, bara ledsen. Men det är svårt att anpassa sig till en situation där fler är inblandade, och jag trodde inte det först, men man känner bara av det ibland. Antar man får skaka av sig det och gå vidare. Nu ska jag försöka jobba ett par timmar till.

Tjulululu på er

4 kommentarer:

  1. Så kommer det altid att vara. Du kommer alltid vara nr 2. Om du ska har barn med honom så kommer det vara så att han har redan gjort det där en gång.

    Jag har haft en sambo med samma tankar... jag kan förstår vad du tänker på.

    Jag e lite full nu,

    //RB

    SvaraRadera
  2. jo jag misstänkte du skulle veta vad jag skrev om, läste din blogg, shit ni verkar ha det rätt vilt ändå ;)

    SvaraRadera
  3. Det går upp och ner hela tiden... men någon gång kanske det inte längre går upp.

    SvaraRadera
  4. åh det hoppas jag att det gör! eller åtminstone slutar att gå neråt :)

    SvaraRadera