Tåg, iPhone, suddigt, jag

lördag 22 oktober 2011

Hemma helg

Hallå hallå världen, mitt tomma universum anropar er! Eller nåt
Har en sån otroligt tråkig helg, fast det också kan behövas ibland. Skulle varit i Sthlm på tjejträff, men blev sjuk och sitter nu hemma.
Har roat mig med att dammsuga, diska två diskar, torka två diskar, städa, bädda sängen, pröva mina nya skor, lyssnat på musik, sovit och drömt mardrömmar (igen!), tittat ut genom fönstrena, satsat 300 kronor på V75, vunnit 15:- på V75 (:S), funderat på vad vi ska äta ikväll, rensat bort F´s saker eftersom han aldrig rensar bort dem, blivit på dåligt humör, filat naglarna, målat naglarna och nu sitter jag här.
M har en kompis hos sig idag och de spelar Lego Star Wars, jag gav efter och köpte två spel åt honom då de bara kostade 59:-/st för ett tag sen. Så nu hörs det "pang, krasch, booom" från vardagsrummet där jag för övrigt stängt in dem med F. Jag sitter i köket, bloggar, dricker kaffe och är på dåligt humör.
Jag vill inte sitta inne sjuk, I hate it so much! Jag är inte en människa som gillar att vara sjuk och hemma, kanske de första timmarna, men sen måste jag få stimulans. Träna, bowla, shoppa, handla mat, äta middag ute, ja vad som helst bara jag kommer ut! Nu t ex hade det ju varit skönt med ett rejält träningspass...
Ja ja, nu ska jag gå och vara bitter någon annanstans, eller ja bara sitta kvar här och vara bitter...
Vi hörs och ses
Pussiluss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar