Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 12 oktober 2011

Jag hinner inte med att blogga!

Dagarna går så himla snabbt och kanske så är det en undanflykt, men jag hinner fan inte.
Händer väl iofs inte så där himla mycket kul just nu, varit i Sthlm sen i måndags och åker hem imorgon, ska på event idag med jobbet och F kommer vara där. Längtat efter honom :)
I helgen blir det dop, ska inte fira min systersons 15 årsdag, det hinns inte. Ingenting hinns! Jag vill träna, men det hinns inte. Jag vill ha semester!
Dessutom är jag sugen på att dricka champagne, men det ska jag göra snart hehe ;)
Jag och F har hyrt hotellrum med jacuzzi på rummet den 29e oktober, fan va nice ;)
Var på Red Hot igår med med M, shit va bra det var! Ska se om jag orkar slänga upp lite foton
Nu MÅSTE jag jobba igen
Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar