Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 20 oktober 2011

Sol idag

Ryckte upp mig idag, har haft skitdåligmotivation på sistone och jag tycker att ingenting är kul och ingenting fungerar. Så, jag sitter på kontoret idag och jobbar och bojkottade att sitta hemma. Det är viktigare med social stimulans än vad man tror! Innan jag flyttade så tänkte jag "shit va skönt att sitta hemma och jobba ibland!" men nu när jag gör det är det som en befrielse att få vara på kontoret/kontoren. Människorna och miljön gör att man sakta men säkert vaknar till liv. Det kanske tar lite tid, men motivationen kommer faktiskt igång!
Ska även ut på stan idag och shoppa lite skor tänkte jag, trösta mig lite :) Köpte en riktigt snygg svart omlottklänning i tisdags, så kan jag hitta ett par boots idag på Scorett så blir jag lycklig. Är osminkad och utslag i hela ansiktet, men glömmer till å med bort det! Eller ja kanske inte utslag, men ni som känner mig vet att jag är otroligt allergisk och minsta grej jag får i mig som jag inte tål så får jag massa kliande saker och helst då såklart i ansiktet eller på bröstkorgen så det syns ordentligt.
Ja ja, jag ska faktiskt jobba nu en stund, men har fått tillbaka blogglusten så det kanske kommer lite mer senare :)
Pussiluss på er så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar