Tåg, iPhone, suddigt, jag

lördag 8 oktober 2011

Okej okej då!

Nu lovade jag ju ett inlägg så det är väl bara att göra det. Vad har hänt sen fem dagar tillbaka då... Varit i Sthlm och jobbat, haft systermiddag i Sthlm, haft fredagsmys och är nu på väg hem till Örebro från Sthlm efter en väns babyshower.
Jag inser att jag bloggar oerhört dåligt just nu, men jag har liksom inte haft inspiration! Det händer så mycketnjust nu och jag vet inte hur jag ska få ur mig allt utan att skriva för mycket, och då håller jag mig helt enkelt härifrån :).
Men det börjar väl ljusna tror jag, 87 dgr kvar till semester, snart jul ;), massa mysiga middagar att se fram emot och allt är ganska bra ändå. Man får bara lära sig att försöka andas och inte bry sig om sådant som man inte behöver bry sig om!

På fredag fyller mitt äldsta syskonbarn år, han blir hela 15 år, helt sjukt hur tiden går! Jag var 14 när han kom...

Pyssligas på er alla

4 kommentarer: