Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 14 oktober 2011

Humtidum

Sitter och jobbar hemma idag, kom hem igår från Sthlm och ville göra klart affärsplanen inför nästa år. Enklare att sitta ifred hemma då och göra den, och vet ni vad? Jag är klar :)
På lunchen ska jag cykla in till city och köpa strumpbyxor, imorgon är det dop för lilla M (F´s systers minsting) så måste ju på med finkläderna :)
Vi har knappt orkat fixa nåt hemma så jag har satt på mig skygglapparna för att inte se allt skräp runt omkring mig :S, vi får städa på söndag helg enkelt. Hmm undrar om jag skulle ta och boka en tvättid på söndag kanske med? Ja men det gör jag sen när jag cyklar ner på stan
Har planerat allt in i minsta detalj - kl 11:30 cykla iväg, hemma kl 12:15 (?), lunch på en kvart och sen börja jobba igen. Kl 16 slå igen dator, packa och snabbduscha. F är hemma till kl 16:30 och då ska vi åka. Vad tror ni, hinner jag? ;)
Puss på er alla

1 kommentar:

  1. Näää... du är ju tjej, ni hinner aldrig.

    Hört talas om städhjälp? Jag har inte rört dammsugaren på ett år snart. Tänker aldrig mera göra det heller.

    //RB

    SvaraRadera