Tåg, iPhone, suddigt, jag

fredag 13 januari 2012

Inspirerad!

Var inne på min väninnas blogg här och insåg att jag missat en annan av mina väninnors bloggar här. Hur har jag kunnat det???? Den är så himla bra och framförallt inspirerande, eller ja jag blev tokinspirerad. Håller helt med om att man själv väljer hur man vill leva, ingen annan väljer det åt en och vill man gå ner i vikt och leva ett sundare liv måste man klara det själv. Så, tack för inspirationen och alla bra recept! Idag ska jag göra musli och fröknäcke ;). I helgen blir det till att testa Colting pannkakor (hette de så?). Vet ni också en annan riktigt bra grej? I och med att jag är vetemjölsallergisk så letar jag efter saker att äta jämt och det är massor av dessa recept som passar mig. Yey!!! Så tacktackitacktack! :)
Pussiluss

2 kommentarer:

  1. Hihi, gulliga du. Vad kul att du hittade till mig :). Trodde jag hade berättat för alla er i gänget om bloggen men tydligen inte! Alltid kul att inspirera. Kram på dig, hoppas ni får en underbar helg.

    SvaraRadera
  2. Nej jag hittade den igår genom Kuddboken :D. Men vilken bra blogg du har Sofia! Jag ska testa pannkakorna i helgen tänkte jag, och som jag skriver ovan, så himla perfekt med tanke på att jag är allergisk mot vetemjöl! Ska göra blomkålsris och testa morotspastan med. Jag kommer vara slav under din blogg framöver :D. Tack igen och vi ses snart hoppas jag

    SvaraRadera