Tåg, iPhone, suddigt, jag

tisdag 17 januari 2012

SMÄRTA!

Jag har träningsvärk! :O
Trots det lilla jag gjorde igår så har jag träningsvärk, antar jag ska vara glad för det :) Eller?
Blir vila idag pga resan hem från Sthlm till Örebro, blir inte mycket tid över då för annat tyvärr.
Imorgon en löptur som sagt, om allt blir som jag vill!
Ska det fortsätta så här så måste jag snart ha tre gymkort, dumsnål som jag är... Ja, det finns en bra förklaring på varför just dumsnål trots stora utlägg ;)

Ska iväg med kl 11 tåget till nästa kontor, nästa möte kl 14 där, hade mitt första möte här idag kl 8:30
Hemma runt kanske kl 18 ikväll och då vill jag hem, äta och sen sova..
F ska vara borta onsdag till torsdag, känns skumt att sova utan honom hemma.
Han sover utan mig minst två nätter varje vecka, men jag är liksom van vid att han är hemma när jag är där, sovit utan honom en enda gång i den lägenheten sen vi träffades, så, ja, man får väl vänja sig bara. Vecka 8 är han i Frankrike, inte alls avundsjuk, så då får jag sova utan honom massor hemma!

Måste ju avsluta med något pinsamt, satt på möte med min VD, controller, marknadsdirektör, redaktionschefen, chefredaktören och marknadschefen. Upptäcker efteråt att jag har två rätt så okej stora lökringar under armarna. Kul!... Not :S

Pussiluss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar