Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 18 januari 2012

En helt vanlig onsdag

Skjutsade sambon till jobbet i morse då han är iväg på en resa som han fick i samband med att han tävlade i en lokal tävling. Efter det direkt till besiktningen och bilen gick igenom, så kl 8 var jag åter hemma. Får väl erkänna att jag degade lite, men sen gick det i en flygande fläng då jobb rasade in och jag fick avboka en lunch med en vän :( tråkigt, men det bara blev alldeles för mycket att göra! kl 17:30 slog jag igen datorn, åt middag och kl 19 var jag ute på Gustavsvik, gjorde bästa racet hitills och simmande 20 längder utan stopp, så 1 km på ca 29-30 min. Jag är nöjd! Var egentligen inte trött, men kände att det räckte då jag inte ville komma hem försent. Solade och sen till Ica, köpte hårfärg, mjölk, fil och bröd utan vetemjöl etc etc i, inte så mycket kolhydrater i heller. Måste ha någon snabbvana. La ju om kosten i fredags och det har redan gett resultat för mig.
Hem, åt mackor med fil, hemgjord musli och russin, diskat, packat min väska, impregnerat skorna och nu sitter jag vid tvn.
Försökte ringa Fredrik men han satt tydligen och lyssnade på damen som hade stället så han hade inte tid att prata :(. Borde gå och lägga mig, men har svårt att komma till ro om jag inte pratar med F på kvällarna, måste göra mig av med den nervositeten. Inte bra!
Ja ja, ska sova nu, men okej jag har syndat lite med.... Åt två rutor med mörk choklad (70%) med hallon i och en liten whiskey till :S... Ja ja, men jag KAN inte hjälpa det, jag har fastnat på rökig whiskey och nu tycker jag att det är så gott! Men jag ska sluta, det är min enda last just nu, om än en liten last med bara två munnar whiskey, men det är ju ändå whiskey liksom.. .:(
Hur som, god natt på er!
Pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar