Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 29 januari 2012

Viktväktarna

Jaha då kör vi då!
Gav efter för trycket och testar Viktväktarna, trots att vi lagt om maten och min träning går bra så har jag GÅTT UPP i vikt???? Så idag lessnade jag på allt och så testar vi. Hitills är jag nedstämd då jag inser att det är väldigt mycket jag ätit fel, jag är inte nedstämd för att jag inte får äta så mycket (27 poäng går snabbt...) men däremot för att man prioriterat så fel och att man ätit så mycket av fel saker. Så 5 kg here we go! Det är inte mycket, jag väger 2 kg mer än jag brukar göra, men om jag ska gå ner kan jag lika gärna satsa fullt ut och testa med 5 kg.
F ska gå ner 11 kg så han har lite mer att kämpa med, men han får ändå äta 42 poäng om dagen :(
Min musli som jag gör var ju inte alls bra, 5 poäng check till frukosten!
Positiva är att jag kommer planera maten bättre i och med att allt ska vägas, måste jag ha med matlådor överallt, eller bara äta grönsaker och frukt som man kan äta hur mycket som helst tydligen enligt F.
Ja ja, dags att åka och simma, sprang 3,57 igår, mitt bästa på länge. Jag orkar mer, men av någon anledning slutar jag vid 3 km - skärpning!
So long - långkalsong!

2 kommentarer:

  1. Mmmm... det är valen som gör det!

    http://rdetbarajageller.blogspot.com/2011/08/banta-hur-svart-kan-det-vara.html

    SvaraRadera
  2. jo det är ju det, gjorde det stora misstaget att välja musli idag istället för ett till ägg så jag skulle hålla mig mättare... :( Fan om detta inte funkar heller!

    SvaraRadera