Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 11 januari 2012

Hemma igen :)

Så då var vi hemma igen och på nåt jävla vis så sätter sig rutinerna på en gång... :( Kom hem kl 2 i natt till Öret, har redan packat upp allt och en tvätt går. F åkte in till jobbet och jag passar M som spelar tv spel. Ska snart göra lunch, hämta tvätten, lägga i ny tvätt, packa för ikväll, äta lunch, duscha, fixa sista tvätten, boka tågbiljett, äta middag, åka till Sthlm och sen jobba där till fredag.
Kände mig utvilad, men nu medan jag skrev så insåg jag att nä fy fan vad jag vill ha mer semester!
Vi har haft det så bra, strålande sol och klarblå himmel varje dag, god mat och inget gnäll. Badat, solat, druckit sangria och cava och bara njutit. Sovit mycket och inte funderat så mycket på morgondagen.
Säger som M sa i solstolen "det här är livet"

Nu ska jag sura lite för att vi är hemma igen
Puss på er alla

2 kommentarer:

  1. Heeeej! välkommen hem hjärtat! jag har saknat dig

    SvaraRadera
  2. Tänkte precis på dig idag och läste din blogg :) Saknat dig med! Så vi får se till att styra ihop något snart, jag ska bara landa lite mer i rutinerna ;). Man känner sig helt skev när man sätter igång så här sent och så långt in i en pågående vecka :S men det ska väl gå! Puss å kram :)

    SvaraRadera