Tåg, iPhone, suddigt, jag

söndag 22 januari 2012

men... öööhhh

inte nog med hon hanna widerstedt blogg (vill inte lägga upp en länk, googla på henne istället) utan även äckel päckel som jockiboi följs på bloggar. ja ja jag gick in nu för att kolla, de är ju sjuka... tydligen var han jockiboi i Öret i helgen, stackars stad... får väl iofs ge han cred för att han, som han själv säger, är ärlig. han lovar inget utan han säger vad han vill, hellre det iofs än alla dessa killar som ljuger för en och sen ändå bara var ute för att göra livet surt för en... jag tycker de båda är sjuka och har sjuka bloggar, men måste erkänna att jag som sagt håller med killen. då har man som tjej ändå ett val, ligga eller dra. blir man lurad, tas även det valet ifrån en. tjo på er..

p.s dessutom, har verkligen den där hanna rätt om att vi tjejer som är födda på annat årtal än 90 inte är sugna av oss? isåfall kommer alla 90 tals tjejer ta med sig en massa sjukdomar och oplanerade graviditeter medan vi andra sitter lyckligt gifta med en kille... vilket vi alla inte gör och jag tror inte alla 90 tals tjejer springer runt som hon. olyckligt om detta är dagens personer som dagens ungdomar ser upp till :(

2 kommentarer:

  1. Jag tror att tjejer "springer runt" i en viss ålder, oberoende av vilket årtionde de är födda. Sen är det ju också så att när man är 20-någonting så tror man att man vet allt, man tror man är jävligt unik och man tror att man är den enda som sitter inne med alla sanningar. Men, när man når 30-någonting inser man att man inte var så jävla unik och att man faktiskt inte hade en jäkla aning om vad som var det "rätta". Men man behöver se andra 20-någonting bete sig på samma sätt när man själv har lämnat åldersgruppen för att inse det... Låt dem raljera, de kommer komma till sina pinsamma insikter som vi andra redan gjort ;).

    SvaraRadera
  2. Ja antagligen, men jag kan tycka det är så illa ibland... Shit vad de förstör sig själva och sina kroppar. Fatta när man vaknar upp 30 nånting och faktiskt VILL leva med en kille och skaffa barn. Åh vad man ångrar sig då, för det gör man.

    SvaraRadera