Tåg, iPhone, suddigt, jag

torsdag 26 januari 2012

Dålig dag

Ja det var det idag, tyckte synd om mig själv och tränade inte - vilket gör att man mår sämre. Men nya tag! Imorgon kommer det säkert gå bra på jobbet, jag kommer ha en trevlig lunch och jag kommer hinna springa en vända innan fredagsmyset som för mig å F innebär hemmagjord choklad med russin och mandlar i och frukt till, och för M så blir det chips.
Lördag blir det skridskoåkning för M och sen ska lilla familjen in och gå på marknad hade vi tänkt oss. Söndag hustittning igen och sen 1 km´s simmande medan M har simskola och sen ska jag soooola. Så skönt med 18 min i värme, även om jag helst föredrar riktig sol. :) Men detta hjälper mig hålla kvar min bränna från Teneriffa längre :D
Nä nu kom F, så ska sluta. Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar