Tåg, iPhone, suddigt, jag

onsdag 23 november 2011

Livet är häftigt!

Har haft en superstressig period som idag ledde till att jag besökte ett Doc Morris apotek efter mitt sista kundmöte idag i Sthlm och köpte Omeprazol mot min magkatarr.
Tjejen som vänder sig om och frågar om jag vill ha hjälp med nåt är min kusin Anna som jag inte träffat på aslänge. Och tyvärr av olika anledningar har vi lite dålig kontakt. Men nu stod vi säkert i en halvtimme och pratade. Just nu händer det massa såna här saker i mitt liv som sakta för mig framåt i mitt sökande. Livet är häftigt! Vi besöker platser vi inte tänkt, för att träffa personer vi inte tänkt och i slutändan är allt redan uträknat (känns det som) för att stilla våra tvivel. Riktigt cool känsla!

Nu ska jag hem och mysa med F, Pussiluss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar